thesims3flingisen

Alla inlägg under januari 2013

Av Flinga - 31 januari 2013 21:49

Det kommer att hålles en livesändning om universitetsliv, island paradise och antagligen Aurora skills (den kommande världen till store)

livesändningen börjar klockan 19:00 i svensk tid och du kommer att kunna se den HÄR!

Av Flinga - 31 januari 2013 09:40

Hej! Vill bara säga att jag kommer inte blogga så mycket eftersom vi måste lämna min dator. Den klarar inte av sims så den är JÄTTE seg! Den kommer tillbaks om en vecka, tror jag, vet inte! I alla fall!!

Hejdå!


//Flinga

Av Flinga - 28 januari 2013 15:56

Vissa säger att plantsimmar kommer tillbaka i The sims 3 universitetsliv! Det hoppas jag värkligen efter som jag aldrig har spelat sims 2. I alla fall tror dom det därför att:


1. Det finns ett grönt hår i skapa en sim

2. I slutet av trailorn står det ´´Lek med örter´´

3. i trailorn finns det en sim som forskar med en planta i en box stor nog att kanske uttrymma en sim?


Hoppas! hoppas! happas! Hoppas att dom kommer!


Plantsim i the sims 2:


hej då! 



//Flinga

Av Flinga - 27 januari 2013 18:21

                   

Och så vill jag säga att jag inte har pose player så ni inte frågar om några poser! 


Hejdå!


//Flinga

 

Det är väldigt svårt att ta bra bilder så kopiera inte bilderna!

Av Flinga - 27 januari 2013 17:57

Hej! förlåt att jag inte har bloggat på länge, det har varit skolan, sims, mer sims, och självklart KAKOR! för jag och mina två kakgalna kompisar, en av dom har en BLOGG, har skapat en kakblogg! ni kan gissa vad den handlar om!    

i alla fall hittar ni den bloggen HÄR!



Här kommer lite kak och bak bilder!

                   

föresten så kan ni nu klicka på den här bilder längst ner på bloggen för att få fram alla ´´delar´´ av den familjen!

 


Ha det bra!


/7Flinga!



ps. snart kommer ett bild innlägg!

Av Flinga - 26 januari 2013 10:37

japp! Emma har blivit sångare! 

 

Hon kollar lite konstigt på sin konstiga pappa!

Emma deltar i simfestivalen! och familjen ska titta på! Nu ska emma sjunga!


  Emma går upp på scenen..

 


Katie spelar in medan Emma sjunger!

 

   

Emma avslutar showen!

´´ledaren´´ över simfestivalen kommer upp!

   Och vinnaren är..........

 

EMMA!     YEEY! 

   Emma går upp och får priset! Nu står priset i Emmas rum!


Av Flinga - 26 januari 2013 10:26

Hej! jag ville bara säga förlåt att jag inte har blogget den senaste månaden! ska försöka bli bättre, men det är skolan, läxor, att mina föreldrar inte låter mig spela efter maten!   


Men hur som helst nu ska jag göra en recention om 70-tal 80-tal 90-tal!



Av Flinga - 24 januari 2013 20:36

nytt sims! 70,80,90 tal! kommer en recention i morgon, som det ser ut nu så älskar jag det! coola kläder och hår och möbler och allt annat!

 

Hej då!




//Flinga!


Kommentera gärna!   

Översätt

Nedräkningar

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar sims och blir JÄTTE glad av frågor och kommentarer! Bli gärna vän med mig på thesims3.com där heter jag Flingisen


Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 70,80,90 tal? Om du har det!
 har det inte och vill inte ha!
 Har det inte men kanske vill ha!
 Vad är det?
 Vill inte ha med har det ändå!
 har inte men vill ha
 det är kul
 jätte kul!
 superkul!
 ÄLSKAR DET! DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!
 gillar det super duper dunder mycket!
 Bli gärna vän med mig på thesims3.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Följ bloggen

   

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina sims

 

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Fire Pointer

Gästbok

Familjen Wainwraint

 

PGC

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards